Fóra

256 vs 512 GB úložiště

H

Hyloba

Původní plakát
30. září 2014
  • 21. listopadu 2016
Tak,

Už jsem skoro hotový s rozhodováním, který MBP pořídit, ale stále jsem uvízl na úložišti. Momentálně mám 128gb SSD a nejsem si jistý, co si o tom myslet. Je trochu malý, ale zvládnu to. Vypěstoval jsem si zvyk ukládat vše na můj externí HDD.

Pro můj nový nákup uvažuji o 256 vs 512 GB úložiště.
-Důvody pro získání 256: Je to víc než 128 a stejně bych vše dal na externí HDD.
-Důvody, proč nedostanete 256: Mohl bych to maximalizovat, když začnu do notebooku dávat více hudby nebo fotek. Nebo když na to dám okna. Momentálně streamuji hudbu, ale myslím, že preferuji offline přístup.
-Důvody pro získání 512: Je to spousta místa pro hudbu a obecné věci.
-Důvody, proč jste nedostali 512: I když je toho dost, nemohu na něj uložit vše z externího HDD (2tb), takže bych si musel vybrat, které soubory tam dám. A ještě bych je přesunul na svůj externí HDD. Také cena, 1€/gb upgrade je ve skutečnosti docela drahá.

Moje otázka zní: jak se vám žije s 256 nebo 512gb? Pro 256 lidí ukládáte vše na e-HDD? Pro 512 lidí, máte na něm všechno? Jaké soubory se rozhodnete umístit na e-HDD?

lamerica80

na
22. května 2008


  • 21. listopadu 2016
Kámo, na maximum. O tu úsporu za pár let se nebudete ani trochu starat, ale budete se nenávidět za to, že váš drahý notebook ochromí malý SSD. Navíc hodnota při opětovném prodeji bude sát s 256 – to bude za pár let iPhone střední třídy a už teď je nejvyšší. Váš Macbook by měl stejnou velikost SSD jako zatracený chytrý telefon! Ne!

Mám pocit, že se dusím i při pomyšlení na vlastnictví notebooku za 2000 USD s pouhými 256 GB HD prostoru. Opravdu by to mělo být 1 TB.

Externí jsou IMO pouze pro stroj času.

ugru

8. září 2002
Hlava světa
  • 21. listopadu 2016
Přejděte na 512 GB. Bude to rychlejší a pokud někdy budete potřebovat použít bootcamp, budete litovat, že jste nezvolili větší možnost... H

Hyloba

Původní plakát
30. září 2014
  • 21. listopadu 2016
lamerica80 řekla: Kámo, na maximum. O tu úsporu za pár let se nebudete ani trochu starat, ale budete se nenávidět za to, že váš drahý notebook ochromí malý SSD. Navíc hodnota při opětovném prodeji bude sát s 256 – to bude za pár let iPhone střední třídy a už teď je nejvyšší. Váš Macbook by měl stejnou velikost SSD jako zatracený chytrý telefon! Ne!

Mám pocit, že se dusím i při pomyšlení na vlastnictví notebooku za 2000 USD s pouhými 256 GB HD prostoru. Opravdu by to mělo být 1 TB.

Externí jsou IMO pouze pro stroj času.
Jo, ideálně bych chtěl mít 2TB SSD, abych mohl mít vše na svém notebooku. Pokud na svém notebooku provádíte pouze zálohy stroje času, znamená to, že nemáte dohromady více než 1 TB dat? Poslední úprava: 21. listopadu 2016

Barnfather

30. prosince 2009
Spojené království
  • 21. listopadu 2016
Odpověď na to závisí na řadě faktorů, včetně toho, kolik peněz musíte utratit a jak budete stroj hlavně používat.

Já osobně? Nebudu zaplňovat SSD filmy nebo velkými soubory. Všechny mé hudební věci jsou na samostatném externím disku a pro stále více věcí používám Cloud. Pokud cestuji, budu mít svůj iPhone/iPad na sledování filmů.

Takže 256Gb by pro mé účely mělo být v pořádku. Bylo by to také nuceno financovat dodatečnou kapacitu, a pokud bych na to měl peníze, jsou další věci, které bych nejprve upgradoval.

aevan

5. února 2015
Srbsko
  • 21. listopadu 2016
Hyloba řekl: Takže,

Už jsem skoro hotový s rozhodováním, který MBP pořídit, ale stále jsem uvízl na úložišti. Momentálně mám 128gb SSD a nejsem si jistý, co si o tom myslet. Je trochu malý, ale zvládnu to. Vypěstoval jsem si zvyk ukládat vše na můj externí HDD.

Pro můj nový nákup uvažuji o 256 vs 512 GB úložiště.
-Důvody pro získání 256: Je to víc než 128 a stejně bych vše dal na externí HDD.
-Důvody, proč nedostanete 256: Mohl bych to maximalizovat, když začnu do notebooku dávat více hudby nebo fotek. Nebo když na to dám okna. Momentálně streamuji hudbu, ale myslím, že preferuji offline přístup.
-Důvody pro získání 512: Je to spousta místa pro hudbu a obecné věci.
-Důvody, proč jste nedostali 512: I když je toho dost, nemohu na něj uložit vše z externího HDD (2tb), takže bych si musel vybrat, které soubory tam dám. A ještě bych je přesunul na svůj externí HDD. Také cena, 1€/gb upgrade je ve skutečnosti docela drahá.

Moje otázka zní: jak se vám žije s 256 nebo 512gb? Pro 256 lidí ukládáte vše na e-HDD? Pro 512 lidí, máte na něm všechno? Jaké soubory se rozhodnete umístit na e-HDD?

512Gb SSD je také rychlejší než 256Gb SSD, ale myslím, že to při každodenní práci nepostřehnete. Navrhoval bych 512, pokud si to můžete dovolit. I s externím úložištěm se vám tento prostor bude hodit. Ale také nesouhlasím s některými lidmi zde, že 256Gb je něco hrozného. Pokud si můžete dovolit více – udělejte to, je to nejlepší upgrade. Pokud nemůžeš - budeš v pořádku.

WhiteWhaleHolyGrail

na
14. listopadu 2016
  • 21. listopadu 2016
aevan řekl: 512Gb SSD je také rychlejší než 256Gb SSD, ale nemyslím si, že si toho v každodenní práci všimnete. Navrhoval bych 512, pokud si to můžete dovolit. I s externím úložištěm se vám tento prostor bude hodit. Ale také nesouhlasím s některými lidmi zde, že 256Gb je něco hrozného. Pokud si můžete dovolit více – udělejte to, je to nejlepší upgrade. Pokud nemůžeš - budeš v pořádku.

Vše je o tom, jak používáte počítač. Udržuji své notebooky štíhlé, takže nic nad 256 GB pro mě není vůbec nutné a když je, používám pro zálohování rychlý externí SSD. Zastávám názor, že MBP jsou mobilní zařízení a nikoli stolní úložiště. Nicméně chápu, proč někteří potřebují více místa kvůli své práci atd. Pokud jde o hodnotu při opětovném prodeji, opravdu si myslím, že rozdíl by byl marginální, protože opět bude záležet na uživatelských preferencích kupujícího.

Neutrácejte peníze kvůli tomu, zvláště pokud je lepší utratit jinde – CPU/GPU?

Pamatujte, že jednotku můžete vždy vrátit, pokud si uvědomíte, že využití paměti je vyšší, než jste si mysleli.
reakce:sn00p

zhenya

6. ledna 2005
  • 21. listopadu 2016
S nemožností upgradovat SSD bych koupil nejvíc, co si dnes můžete dovolit. S největší pravděpodobností si během následujících 4-5 let všimnete nedostatku místa mnohem více než nedostatku 200 $ na vašem bankovním účtu. U

Povznesení

1. února 2011
Spojené království
  • 21. listopadu 2016
WhiteWhaleHolyGrail řekl: Všechno je o tom, jak používáte počítač. Udržuji své notebooky štíhlé, takže nic nad 256 GB pro mě není vůbec nutné a když je, používám pro zálohování rychlý externí SSD. Zastávám názor, že MBP jsou mobilní zařízení a nikoli stolní úložiště. Nicméně chápu, proč někteří potřebují více místa kvůli své práci atd. Pokud jde o hodnotu při opětovném prodeji, opravdu si myslím, že rozdíl by byl marginální, protože opět bude záležet na uživatelských preferencích kupujícího.

Neutrácejte peníze kvůli tomu, zvláště pokud je lepší utratit jinde – CPU/GPU?

Pamatujte, že jednotku můžete vždy vrátit, pokud si uvědomíte, že využití paměti je vyšší, než jste si mysleli.

Souhlasím. Nenavyšujte to 'jen proto'. Udělal jsem to na svém předchozím a současném rMBP. Měl jsem 256 GB, nikdy jsem nepřekročil 200 GB, ale stále mám 512 GB na poslední generaci, nyní dostávám Macbook Pro 2016 a nikdy jsem nepřekročil 200 GB, ve skutečnosti aktuálně používám 130 GB, takže ani zdaleka nevyužívám 256 GB...

To je celých 256 GB vyhozených... peníze, které už nikdy neuvidím.

Vracím se zpět na 256 GB s modelem z roku 2016 a koupím si externí USB-C SSD, abych objal porty.
reakce:dmillar74 a sn00p

sn00p

10. listopadu 2009
  • 21. listopadu 2016
WhiteWhaleHolyGrail řekl: Všechno je o tom, jak používáte počítač. Udržuji své notebooky štíhlé, takže nic nad 256 GB pro mě není vůbec nutné a když je, používám pro zálohování rychlý externí SSD. Zastávám názor, že MBP jsou mobilní zařízení a nikoli stolní úložiště. Nicméně chápu, proč někteří potřebují více místa kvůli své práci atd. Pokud jde o hodnotu při opětovném prodeji, opravdu si myslím, že rozdíl by byl marginální, protože opět bude záležet na uživatelských preferencích kupujícího.

Neutrácejte peníze kvůli tomu, zvláště pokud je lepší utratit jinde – CPU/GPU?

Pamatujte, že jednotku můžete vždy vrátit, pokud si uvědomíte, že využití paměti je vyšší, než jste si mysleli.

Tohle opravdu.

Můj 2010 MBP má 128GB SSD a je na něm ještě 30GB volných! Lidé rádi nosí „zombie data“, tedy celou svou hudební sbírku, sbírku filmů atd. Osobně jsem utratil peníze za slušný a upgradovatelný NAS, takže většina těchto dat je uchována právě tam.

Řeknu, že mám sekundární disk v MBP, na kterém je umístěn VM o velikosti 600 GB (má spoustu nástrojů pro vývoj softwaru a kódu). Nosím to s sebou jen pro případ, že bych to potřeboval, pravděpodobně do toho nabootuji několikrát za rok, takže s sebou nosím tento obrovský kus dat, který téměř nikdy nepoužívám.

Když můj nový systém dorazí, mám instalaci Windows To Go, kterou spustím z USB a použiji ji místo VM.

Různé tahy pro různé lidi.

kopáč

23. srpna 2008
Někde na Floridě
  • 21. listopadu 2016
další hlas pro 512. Toto je také VELMI rychlý ssd, takže umístění obsahu do vašeho místního obchodu má mnoho výhod. H

Hyloba

Původní plakát
30. září 2014
  • 21. listopadu 2016
Děkuji za všechny vaše odpovědi, opravdu si toho vážím!

To znamená, že si myslím, že zůstanu na 256 GB a koupím si NAS za ušetřené peníze.

lamerica80

na
22. května 2008
  • 21. listopadu 2016
Je také třeba zvážit hodnotu dalšího prodeje. Jak budou lidé za pár let vnímat macbook s 256GB nerozšiřitelným SSD. Pravděpodobně jako dnes vidíme ten s 80 GB. Myslím, že exponenciální nárůst hodnoty při dalším prodeji z 256 na 512 by dnes pokryl přidanou investici, takže jinými slovy: ty peníze byste dostali zpět, když je prodáte. Nebo alespoň jeho velký kus, takže dalších 256 by vás ve skutečnosti nemuselo stát tolik navíc.

Pokud stále používáte 256, zvažte ztrátu, kterou sníte, až to za pár let prodáte.. nebude to hezké, protože každé dítě běhá s 512-1024 GB iPhony a natáčí ve 4K, jediná záloha z iTunes by ani nestačila. pracovat s počítačem, který se pokoušíte uvolnit, abyste provedli upgrade.
[doublepost=1479737845][/doublepost]
Uplift řekl: To je celých 256 GB promarněných... peníze, které už nikdy neuvidím.

Prodejní hodnota profesionálních MacBooků z roku 2015 se liší o několik set dolarů mezi 256 a 512, takže vaše peníze jsou zpět! reakce:WhiteWhaleHolyGrail a Hyloba

sn00p

10. listopadu 2009
  • 21. listopadu 2016
cjrulli řekl: Také jsem šel na 256, ale budu hodnotit během několika příštích týdnů. Jak velký zásah do výkonu vyžaduje u instalace „Windows to Go“ spuštění z externího zařízení oproti něčemu přímo na SSD? Řekněme, že jsem měl externí USB-C SSD Samsung T3.

Mělo by to být velmi rychlé.

S paralelami jsem skončil, když pracuji ve Windows lokálně, je to často proto, že se snažím vyvíjet firmware pro zařízení s připojením USB a to navždy způsobuje zablokování paralel. Někdy nelze ani restartovat Windows VM, prostě se úplně zamkne a nejde vypnout.

Apple_Robert

21. září 2012
Uprostřed několika knih.
  • 21. listopadu 2016
lamerica80 řekla: Je také třeba zvážit hodnotu dalšího prodeje. Jak budou lidé za pár let vnímat macbook s 256GB nerozšiřitelným SSD. Pravděpodobně jako dnes vidíme ten s 80 GB. Myslím, že exponenciální nárůst hodnoty při dalším prodeji z 256 na 512 by dnes pokryl přidanou investici, takže jinými slovy: ty peníze byste dostali zpět, když je prodáte. Nebo alespoň jeho velký kus, takže dalších 256 by vás ve skutečnosti nemuselo stát tolik navíc.

Pokud stále používáte 256, zvažte ztrátu, kterou sníte, až to za pár let prodáte.. nebude to hezké, protože každé dítě běhá s 512-1024 GB iPhony a natáčí ve 4K, jediná záloha z iTunes by ani nestačila. pracovat s počítačem, který se pokoušíte uvolnit, abyste provedli upgrade.
[doublepost=1479737845][/doublepost]

Prodejní hodnota profesionálních MacBooků z roku 2015 se liší o několik set dolarů mezi 256 a 512, takže vaše peníze jsou zpět! reakce:WhiteWhaleHolyGrail U

Povznesení

1. února 2011
Spojené království
  • 21. listopadu 2016
Nějaké srovnání rychlosti 256GB a 512GB pro zálohování tvrdí, že je rychlejší?

paaj

27. října 2016
  • 21. listopadu 2016
'Historicky' jsou ssd rychlejší ve svých větších verzích úložiště.