Fóra

Apple TV 4K 2021 měla mít místo toho A12X Bionic.

Alexis Noel

Původní plakát
27. dubna 2020
Houston
  • 20. dubna 2021
Tato nová Apple TV 4K měla používat A12X Bionic a ne A12, protože A12X Bionic je skutečným nástupcem A10X Fusion (viz iPad Pro 2017 a iPad Pro 2018). A12 je s A10X sotva špičkou k patě, syntetická měřítka stranou. A12, poprvé viděný na iPhone XS a XS Max, je bledý ve srovnání s iPadem Pro s A12X a dokonce i s iPadem Pro s A10X. To se opakuje znovu s iPadem Air 3. generace z roku 2019. Vypůjčil si několik věcí z 10,5' iPadu Pro, jako je plášť, chytrý konektor, chytrá klávesnice, ale výkon mu chybí i s novějším SoC. iPad Pro z roku 2018 je skutečným nástupcem iPadu Pro z roku 2017, nikoli iPad Air z roku 2019. Stejně tak nástupcem Apple TV 4K 2017 s A10X by měla být Apple TV 4K s A12X.

Vzdálený stranou, dostanete stejný shell, ale dostanete AX wifi mezi některé další triky, nicméně nejsem 100% prodáván v tom, zda by výkon byl výrazně lepší, zvláště když inzerují Apple Arcade, který občas měl problémy s předchozí generace a historie ukázaly, že A12 není tak významný mimo iPhone XS.

[To je z mé zkušenosti někoho, kdo má pro srovnání 2017 iPad Pro, 2x 2018 iPad Pro, 2019 iPad Air, 2018 iPhone XS Max. A10X překonal A12 v iPadu Air, pokud jde o čištění 4k H.265/HEVC videa a také export a přehrávání na LumaFusion. Stejně tak A12X kouřil A10X se stejným 4k H.265/HEVC videem. Hry jako CoD mobile si také vedly lépe na iPadu Pro ve srovnání s iPadem Air a iPhone XS Max.] Syntetické benchmarky jako Geekbench vykazují mírná zlepšení, pokud jde o A12 oproti A10X, a významná vylepšení od A12X oproti oběma, nicméně to je jen specifikace na papíře.

Nezdá se mi příliš slibné, že se nová Apple TV ukáže jako podstatné zlepšení oproti svému předchůdci.
reakce:MhaelK, haruhiko a gnomeisland

Juicy Box

23. září 2014


  • 20. dubna 2021
Alexis Noel řekl: Mně se nezdá příliš slibné, že se nová Apple TV ukáže jako podstatné zlepšení oproti svému předchůdci. Kliknutím rozbalíte...
Souhlasím.

Jiné by to bylo, kdyby nová čtyřkolka měla zlevnění, ale je to v podstatě to samé se stejným výkonem za stejnou cenu.

Alexis Noel řekl: A12 je sotva od špičky k patě s A10X, syntetické standardy stranou. Kliknutím rozbalíte...
Zatímco většina benchmarků má A12 trochu před A10, pro výkon GPU v reálném světě A10X ve skutečnosti překonává A12.

Hraní na ATV4k1 může být nakonec lepší než na novém.


Šílené na tom je, že tolik lidí čekalo, až vyjde nová čtyřkolka, mnozí budou jen rádi, že Apple vydal novou, aniž by jim bylo jedno, že výkon čipu, úložiště a cena nejsou o nic lepší, než byly. před.
reakce:gnomeisland, haruhiko, Bluetoot- a 2 další 2

2010 mini

19. června 2013
  • 20. dubna 2021
Apple TV a další produkty, které jste zmínil, jsou zcela odlišné. Apple TV nevyžaduje například výkon dotykového rozhraní. Jak se iPad a iPhone používají, s největší pravděpodobností těží z lepšího procesoru. Apple TV je pouze streamer a příležitostné herní zařízení.
reakce:Alexis Noel

Alexis Noel

Původní plakát
27. dubna 2020
Houston
  • 20. dubna 2021
2010mini řekl: Apple TV a další produkty, které jste zmínil, jsou zcela odlišné. Apple TV nevyžaduje například výkon dotykového rozhraní. Jak se iPad a iPhone používají, s největší pravděpodobností těží z lepšího procesoru. Apple TV je pouze streamer a příležitostné herní zařízení. Kliknutím rozbalíte...
Chápu, co říkáte, ale Apple TV 4K 2017 se potýkal s několika hrami. (Snažím se na pár vzpomenout, protože už je to dávno)
Doufám, že se mýlím a mírný nárůst výkonu, který se zdá být spíše nevýznamný, činí herní aspekt Apple TV o něco lepší. Jen si myslím, že A12X by byl vhodnější SoC, zejména pro budoucnost po dobu několika let, když vidím, jak dlouho trvalo získat novou Apple TV 4K.
reakce:traveltoromantis a haruhiko

Alexis Noel

Původní plakát
27. dubna 2020
Houston
  • 20. dubna 2021
vertikální úsměv řekl: Hraní na ATV4k1 může být nakonec lepší než na novém. Kliknutím rozbalíte...
Doufám.


vertikální úsměv řekl: Šílené na tom je, že tolik lidí čekalo, až vyjde nová čtyřkolka, mnozí budou jen rádi, že Apple vydal novou, bez ohledu na to, že výkon čipu, úložiště a cena nejsou žádné. lepší než to bylo předtím. Kliknutím rozbalíte...
To jo. Nepochybuji o tom, že bude mít silné prodeje. Jen jsem doufal v trochu víc.

Bluetooth-

16. dubna 2020
  • 20. dubna 2021
Chystal jsem se dát peníze za Apple TV, pokud by to bylo dost podstatné. Budu se však držet našeho a doufám, že je to kvůli nějakému problému s nedostatkem čipu nebo nějaké jiné podobné události.

Vím, že konzole Apple je meme, ale pojďte. na.

Juicy Box

23. září 2014
  • 20. dubna 2021
Alexis Noel řekl: Jen si myslím, že A12X by byl vhodnější SoC Kliknutím rozbalíte...
Alespoň A12X, A12 je vtipem upgradu.

Pokud se Apple nerozhodne vydat čtyřkolku zaměřenou na hry, myslím si, že se Apple rozhodl pro A12 a nestaral se o herní potenciál čtyřkolky.

Není to poprvé, co se objevily fámy o hrách ATV, které se neprojevily. V roce 2014 všechny zvěsti o „příštích ATV“ tvrdily, že Apple pracuje na herním streamovacím boxu schopném kvalitní grafiku Xbox 360, což by v té době vyžadovalo alespoň A8X, ne-li A9X, ale to skončilo pádem. s požadavkem A8, Siri Remote a 200 MB statického úložiště pro aplikace. Ach jo, hloupé demo CrossyRoads, které předvádí herní výkon na ATV4.

Apple od té doby prodával požadavek na Siri Remote a zvětšil velikost statického úložiště na 4 GB, ale přesto ukázal nezájem Applu dostat se na herní trh.

A10X byl skvělý krok vpřed, ale po téměř 4 letech, a nyní pouze čip A12, to Apple udělal znovu, ale tentokrát jsem si nevkládal naděje.

vertikální úsměv řekl: Hraní na ATV4k1 může být nakonec lepší než na novém. Kliknutím rozbalíte...
Alexis Noel řekl: Doufám, že ano. Kliknutím rozbalíte...
proč tomu tak je?

Alexis Noel řekl: ale Apple TV 4K 2017 se potýkal s několika hrami. (Snažím se na pár vzpomenout, protože už je to dávno) Kliknutím rozbalíte...
Vím jen o jednom, o kterém lidé mluví, Oceanhorn 2. Hrál jsem celou hru a miloval jsem ji, ale při hraní byly některé cutscény trochu trhané. Bylo to zvláštní, jako kdyby to hrálo rychlostí 30 FPS, hrálo by to několik sekund dobře a pak se zaseklo na několika snímcích, pak by to hrálo dobře, opláchlo a opakovalo.

Skutečná hra byla v pořádku, i když i u mnoha NPC jsem nikdy nezažil žádné zpomalení na A10X ATV4K.


2010mini řekl: Apple TV je jen streamer a příležitostné herní zařízení. Kliknutím rozbalíte...
Že to tak je a bude i nadále. Překonaný a předražený streamovací box s některými příležitostmi pro hraní her.

Totéž lze říci také o čtyřkolce A10X, protože A10X je stále výkonnější než jakýkoli streamer konkurentů, který je v současné době na trhu.

Darovat

12. července 2008
Německo
  • 20. dubna 2021
Ohromující upgrade by byl pěkný upgrade (imo), kdyby starou Apple TV HD (A8) nahradili Apple TV HD s A12 a starou Apple TV4K (A10X) Apple TV 4K založenou na A12X.

A12 Metal Score 5364 (nové TV 4K)
A10X Metal Score 6932 (starý TV 4K)
A12X Metal Score 11835 (2018 iPad Pro)

Jsem přihlášen k odběru Arcade, takže bych ocenil lepší metalové skóre. Po přechodu iPad Pro na M1 by měli mít nějakou náhradní zásobu A12X/A12Z.

Možná nám Apple chce prodat MacMini s režimem Apple TV místo skutečné Apple TV?

vertikální úsměv řekl: Vím jen o jednom, o kterém lidé mluví, Oceanhorn 2. Hrál jsem celou hru a miloval jsem ji, ale při hraní byly některé cutscény trochu trhané. Bylo to zvláštní, jako kdyby to hrálo rychlostí 30 FPS, hrálo by to několik sekund dobře a pak se zaseklo na několika snímcích, pak by to hrálo dobře, opláchlo a opakovalo. Kliknutím rozbalíte...
Musel jsem nastavit ATV 4K ze 4K na 1080p, aby přestalo koktat ve hře, také si myslím, že se mi poté stále objevovaly předměty, lepší efekty také na iPadu Pro (ale možná kvůli menší obrazovce?)
reakce:gnomeisland a Christopher Kim

Juicy Box

23. září 2014
  • 20. dubna 2021
Donar řekl: Musel jsem nastavit ATV 4K ze 4K na 1080p, aby ve hře přestalo koktat, také si myslím, že se mi poté stále objevovaly předměty, lepší efekty také na iPadu Pro (ale možná kvůli menší obrazovce?) Kliknutím rozbalíte...
Bylo to s Oceanhorn 2? Nebo jinou hru?

Darovat

12. července 2008
Německo
  • 20. dubna 2021
vertikální úsměv řekl: Bylo to s Oceanhorn 2? Nebo jinou hru? Kliknutím rozbalíte...
Ano, bylo to s Oceanhornem 2. Také jsem měl nějaké problémy při hraní Beyond a Steel Sky (myslím, že jen během cutscén).

Juicy Box

23. září 2014
  • 20. dubna 2021
Donar řekl: Jsem přihlášen k odběru Arcade, takže bych ocenil lepší metalové skóre. Kliknutím rozbalíte...
Je úžasné, kolik článků, videí na YouTube a komentářů na fóru MR označuje A12 za vylepšení výkonu. V nejlepším případě bych to považoval za rovnocenné s A10X.

Apple tvrdí, že poskytuje „významné zvýšení grafického výkonu“, takže možná je to nějaká varianta A12 nebo využívá ventilátor a neomezuje se na výkon baterie. Nebo je to možná jen blbost.....

Donar řekl: Ano, bylo to s Oceanhorn 2. Kliknutím rozbalíte...
Když mluvíme o koktání, bylo to pouze během cutscén nebo během skutečné hry? Zažil jsem to jen při cutscénách a i když to bylo otravné, hru to rozhodně nezruinovalo nebo se to vyplatilo snížit rozlišení.

Také to bylo dávno? Nebo nějak nedávno? Vím, že před časem proběhla aktualizace, která zvýšila kvalitu grafiky a možná s tím souvisely chyby.

Jediný důvod, proč to uvádím, je ten, že Oceanhorn 2 byla jediná hra, u které jsem viděl problémy související s výkonem, a i tehdy to bylo pouze ve vystřižených scénách (alespoň pro mě) a vždycky jsem si říkal, jestli to bylo problém s hrou a ne omezení A10X.

Jak jsem již řekl, skutečná hratelnost Oceanhornu 2 v plném rozlišení byla z hlediska HW výkonu bezchybná. Poslední úprava: 24. května 2021

Marshall73

20. dubna 2015
  • 20. dubna 2021
vertical smile řekl: Je úžasné, kolik článků, videí na YouTube a komentářů na fóru MR označuje A12 za vylepšení výkonu. V nejlepším případě bych to považoval za srovnatelné s A10.

Apple tvrdí, že poskytuje „významné zvýšení grafického výkonu“, takže možná je to nějaká varianta A12 nebo využívá ventilátor a neomezuje se na výkon baterie. Nebo je to možná jen blbost.....


Když mluvíme o koktání, bylo to pouze během cutscén nebo během skutečné hry? Zažil jsem to jen při cutscénách a i když to bylo otravné, hru to rozhodně nezruinovalo nebo se to vyplatilo snížit rozlišení.

Také to bylo dávno? Nebo nějak nedávno? Vím, že před časem proběhla aktualizace, která zvýšila kvalitu grafiky a možná s tím souvisely chyby.

Jediný důvod, proč to uvádím, je ten, že Oceanhorn 2 byla jediná hra, u které jsem viděl problémy související s výkonem, a i tehdy to bylo pouze ve vystřižených scénách (alespoň pro mě) a vždycky jsem si říkal, jestli to bylo problém s hrou a ne omezení A10X.

Jak jsem již řekl, skutečná hratelnost Oceanhornu 2 v plném rozlišení byla z hlediska HW výkonu bezchybná. Kliknutím rozbalíte...
Existují nějaké benchmarky A12 s aktivním chlazením? Apple TV má aktivní chlazení, možná to Apple provozuje na vyšší frekvenci než v iPhonech?

Juicy Box

23. září 2014
  • 21. dubna 2021
Marshall73 řekl: Existují nějaké benchmarky A12 s aktivním chlazením? Apple TV má aktivní chlazení, možná to Apple provozuje na vyšší frekvenci než v iPhonech? Kliknutím rozbalíte...
V tom můžeš mít pravdu......

Také jsem zde zmínil toto:
vertikální úsměv řekl: tak možná je to nějaká varianta A12 nebo využívá výhody ventilátoru a neomezuje se na výkon baterie. Kliknutím rozbalíte...

Samozřejmě to všechno může být i býčí....

AFAIK, A10X v ATV4K nedosahuje A10X v iPadu Pro.
reakce:Homme a baron Thompson

Darovat

12. července 2008
Německo
  • 21. dubna 2021
vertikální úsměv řekl: No, Apple tvrdí, že poskytuje „významné zvýšení grafického výkonu“, takže možná je to nějaká varianta A12 nebo využívá ventilátor a neomezuje se na výkon baterie. Nebo je to možná jen blbost..... Kliknutím rozbalíte...
Viděli jste to, možná významný nárůst oproti Apple TV HD? Nebo to může být, jak jste řekl, vyšší takt nebo také varianta A12 (dosud jsem o tom neuvažoval). Asi musíme počkat.

vertikální úsměv řekl: Když mluvíme o koktání, bylo to pouze během cutscén nebo během skutečného hraní? Zažil jsem to jen při cutscénách a i když to bylo otravné, hru to rozhodně nezruinovalo nebo se to vyplatilo snížit rozlišení.

Také to bylo dávno? Nebo nějak nedávno? Vím, že před časem proběhla aktualizace, která zvýšila kvalitu grafiky a možná s tím souvisely chyby. Kliknutím rozbalíte...
Během skutečné hry došlo ke koktání. Když jsem začal svou herní kariéru na AMIGA, mohu skutečně žít s přeskakováním/zasekáváním snímků. Nehrál jsem Golden Edition, která by měla mít vylepšení výkonu. Na zdraví.
reakce:Baron Thompson NA

žalud

Přispěvatel
25. května 2010
  • 21. dubna 2021
Marshall73 řekl: Existují nějaké benchmarky A12 s aktivním chlazením? Apple TV má aktivní chlazení, možná to Apple provozuje na vyšší frekvenci než v iPhonech? Kliknutím rozbalíte...
Edit: při pohledu na technické specifikace je to stále aktivní chlazení.

Bodhitree

5. dubna 2021
  • 21. dubna 2021
Měli se na to vykašlat a dát M1 do Apple TV. To a vylepšené úložiště by stačilo k přeměně zařízení ze streamovacího zařízení na levnou a přenosnou herní konzoli. Podívejte se na Nintendo a zjistěte, zda mohou být takové krabice úspěšné.

Nicméně jsem kvůli upgradu svého streamovacího boxu, moje stará Apple TV třetí generace ztratila podporu YouTube před časem a mám řadu filmů 4K HDR zakoupených na itunes. Takže možná nakonec koupím bez ohledu na to, že jde o slabý upgrade. Bohužel budu možná muset aktualizovat i televizi, kde momentálně používám HD panel Samsung z roku 2013.

Vadí mi vyhazovat stále funkční přístroje na pastvu. Není to dobré pro životní prostředí, podléhá impulsu ke koupi, a přispívá tak k přívalu technologických zařízení. A je diskutabilní, zda moje oči dokážou rozpoznat rozdíl v rozlišení mezi 1080p a 4K na 48 TV na čtyři metry, což je vzdálenost, jak daleko je moje pohovka od televize. Mohl jsem tedy podržet celý ansámbl a čekat další tři roky na upgrade.
reakce:CoronaOnTap, George Dawes, Alexis Noel a 1 další osoba

Darovat

12. července 2008
Německo
  • 21. dubna 2021
Bodhitree řekl: Měli prostě jít celý prase a dát M1 do Apple TV. To a vylepšené úložiště by stačilo k přeměně zařízení ze streamovacího zařízení na levnou a přenosnou herní konzoli. Kliknutím rozbalíte...
Také volím vylepšené možnosti ukládání. I když používám 32GB Apple TV 4K*. Apple TV M1 by pravděpodobně stála stejně jako základní (2020 M1) Mac mini. Myslím, že jsem na AppleTV M1 možná až příliš laciný – ale Geeklust mě dokáže dostat lepší, takže kdo ví. reakce:Alexis Noel

x-zlo-x

13. července 2008
  • 21. dubna 2021
Hádám, že tyto čipy přetaktují, aby fungovaly lépe než v iPhonech. Čas ukáže. Pochybuji, že by vydali aktualizovanou verzi, která je pomalejší než předchozí.
reakce:Che Castro a Alexis Noel A

EPO75

12. října 2016
Rotterdam
  • 21. dubna 2021
S největší pravděpodobností se na verzi M1 pracuje a přijde později, protože se říká, že ji chtějí vydat, až bude k dispozici více velkých her.
Souhlasím, že by to mohli vydat alespoň s A13, která nemůže být o moc dražší. Dobře, odsedím si a nechám si svůj současný ATV4K. NA

návykový

6. července 2008
  • 21. dubna 2021
Dlouho jsem čekal, až Apple vydá novou Apple TV, protože odmítám koupit produkt, který je čtyři roky starý bez poklesu ceny. I když nová Apple TV není příliš upgrade (a downgrade na grafice), alespoň je CPU lepší než vydání z roku 2017. Věděl jsem, že chci jiné dálkové ovládání a budu tuto Apple TV používat pouze jako streamovací box a HDMI 2.1 je také bonus. Takže jsem rád, že jsem počkal.

Zdá se, že tento produkt byl připraven k vydání před rokem (pamatujete si na tweet projektu Neptune?), takže by mě zajímalo, co ho zdrželo? Pandemie a nedostatek čipů? Nový dálkový ovladač? Možná?

Apple se nezabýval hraním nebo zlepšováním Apple Arcade, ale pokud je to v jejich budoucnosti, pak si myslím, že dají minimálně M1 nebo M2, až budou konečně brát hraní trochu vážněji. Pokud nový iPad může získat M1, pak není důvod, proč budoucí herní stroje Apple / Apple TV nebudou mít také M1 nebo lepší.

Dostane iPhone stále čipy A15 atd., zatímco všechny ostatní produkty Apple přejdou na M1 nebo později? Nebo iPhone dostane M čipy také?

Bodhitree

5. dubna 2021
  • 21. dubna 2021
A15 bude mít výkonnější jádra, takže dojde ke zvýšení výkonu, ale všechny věci, které jsou na M1, nejsou potřeba, jako Thunderbolt a velké množství paměti RAM. Zdá se tedy pravděpodobné, že řada A bude i nadále pohánět iPhony, iPody a tak dále, zatímco řada M bude pohánět Macintoshe, iPady Pro atd.

Otamin

7. listopadu 2020
Londýn
  • 21. dubna 2021
Zajímalo by mě, jestli byly fámy o nové Apple TV s větším herním zaměřením nesmysl, nebo se jich dočkáme někdy později v tomto roce/příštím roce?
reakce:George Dawes a ErikGrim G

gnomeisland

30. července 2008
New York, NY
  • 21. dubna 2021
Jsem také zklamaný downgradem A12 (odmítněte to nazývat jinak, dokud se neukáže, že je to špatné). Přidaný čip U1 a lepší dálkové ovládání jsou zajímavé, ale osobně nestačí. Snažil jsem se upgradovat a Apple nějak oznámil něco dostatečně nepřesvědčivého, aby mě přimělo zvážit, zda si ponechat svou současnou krabici.

Zde je však jedna myšlenka: Co když je to opakování AppleTV HD vs 4K? AFAIK, AppleTV HD byla jen AppleTV, když byla oznámena. Přezdívku 4K dostal až při uvedení vyššího modelu. Možná Apple jen dojí trh / ospravedlňuje vysokou cenu, dokud nebude později vydána krabice A15? Protože se zdá, že Apple miluje matoucí branding, hádám, že lepší/rychlejší box se bude jmenovat Apple Arcade. 🤣
reakce:George Dawes B

Baron Thompson

8. května 2020
  • 21. dubna 2021
Doufám v aktualizovanou Apple TV se zabudovaným zvukovým panelem a zaměřením na hraní her, ale tato nová nahradí moji současnou Apple TV HD z doby před lety. Zvlášť když mám úplně novou televizi Sony.

Musím vyměnit kabel HDMI, abych mohl využívat výhody 4K a používat HDMI 2.1? Jak zjistit, zda je na úrovni? NA

návykový

6. července 2008
  • 21. dubna 2021
gnomeisland řekl: Jsem také zklamaný downgradem A12 (odmítněte to nazývat jinak, dokud se neukáže, že je to špatné). Přidaný čip U1 a lepší dálkové ovládání jsou zajímavé, ale osobně nestačí. Snažil jsem se upgradovat a Apple nějak oznámil něco dostatečně nepřesvědčivého, aby mě přimělo zvážit, zda si ponechat svou současnou krabici.

Zde je však jedna myšlenka: Co když je to opakování AppleTV HD vs 4K? AFAIK, AppleTV HD byla jen AppleTV, když byla oznámena. Přezdívku 4K dostal až při uvedení vyššího modelu. Možná Apple jen dojí trh / ospravedlňuje vysokou cenu, dokud nebude později vydána krabice A15? Protože se zdá, že Apple miluje matoucí branding, hádám, že lepší/rychlejší box se bude jmenovat Apple Arcade. 🤣 Kliknutím rozbalíte...
Tato iterace je pouze streamovací zařízení a zdá se, že bylo připraveno celý rok. Toto není nový produkt, jediné, co Apple změnil, aby vyměnil HDMI 2.0 za HDMI 2.1 a vložil A12 za A10X. Konečně také zareagovali na příšerný dálkový ovladač, který prodávali. Společnosti se zdroji Applu jistě zabere dlouhou dobu, než se obrátí. Myslím, že to je ten problém, když jsi SuperTanker.

Lidé vždy říkali, že 4K produkt z roku 2017 byl pro streamovací zařízení přehnaný, takže Apple právě aktualizoval čtyři roky starý stroj, který bude v budoucnu testovat tyto nové modely na dalších pět let.

Věřím, že Apple vydá konzoli nebo něco, co umí hrát všechny typy her a bude to poháněno M1 nebo M2. Pravděpodobně se bude jmenovat Apple Arcade pomoci odlišit se od televizních plánů společnosti Apple.

Myslím, že TVOS15 bude mít na WWDC nějaké skvělé překvapení. Jsem si jistý, že udělají něco pro využití HomePod Mini k dalšímu zvýšení prodeje.
reakce:George Dawes
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
další

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední