Fóra

10.15.7 Macbook Pro 13 Náhodné zmrazení a roztočení ventilátorů pomocí Safari

NA

AppleLover87

Původní plakát
26. srpna 2020
  • 27. září 2020
Máte někdo zkušenost, že se ventilátory točí jako blázen a myš se točí koulí (safari) a zatížení procesoru je příliš 60/65 procent v monitoru aktivity..? předtím jsem nikdy neměl tento problém s 10.15.6
Zkoušel jsem i novou instalaci, ale žádný rozdíl.

Taz Mangus

10. dubna 2011


  • 27. září 2020
Zkoušel jsi provést reset SMC?

support.apple.com

Jak resetovat SMC vašeho Macu

Resetování řadiče správy systému (SMC) může vyřešit určité problémy související s napájením, baterií, ventilátory a dalšími funkcemi. support.apple.com NA

AppleLover87

Původní plakát
26. srpna 2020
  • 27. září 2020
Taz Mangus řekl: Zkoušel jste provést reset SMC?

support.apple.com

Jak resetovat SMC vašeho Macu

Resetování řadiče správy systému (SMC) může vyřešit určité problémy související s napájením, baterií, ventilátory a dalšími funkcemi. support.apple.com
Ano, udělal jsem a nová instalace

Iperzampem0

25. září 2013
Benátky (Itálie)
  • 28. září 2020
To se mi stává také na mém MacBooku Air 2013. Aktualizováno na 10.15.7 minulou noc a teď mám Mac neustále úplně zpomalený vysokými teplotami, stále zapnutý ventilátor, a to i bez otevřených aplikací!!
Už jsem resetoval SMC a PRAM a fungovalo to jen jednou. Neuvěřitelné......... 🤬 NA

AppleLover87

Původní plakát
26. srpna 2020
  • 28. září 2020
Iperzampem0 řekl: To se mi stává také na mém MacBooku Air 2013. Aktualizováno na 10.15.7 minulou noc a teď mám Mac neustále úplně zpomalený vysokými teplotami, stále zapnutý ventilátor, a to i bez otevřených aplikací!!
Už jsem resetoval SMC a PRAM a fungovalo to jen jednou. Neuvěřitelné......... 🤬
Můžete si stáhnout celý instalační program 10.15.6, pomohl mému problému.

Iperzampem0

25. září 2013
Benátky (Itálie)
  • 28. září 2020
AppleLover87 řekl: Můžete si stáhnout úplný instalační program 10.15.6, pomohl mému problému.

Jistě, ale mám teď uvíznout navždy?
Myslím tím, že 10.15.7 mělo také opravit problémy týkající se zabezpečení Macu. Co to sakra Apple! Jsem zvědavý na Big Sur, doufám, že nebude mít stejnou chybu (?) pro nás.

Iperzampem0

25. září 2013
Benátky (Itálie)
  • 28. září 2020
Jo a mimochodem, úplně jsem resetoval Mac s 10.15.7 z USB. Při konečné instalaci to vypadalo docela dobře, konfigurace 1. skladové aplikace. Potom po vypnutí a následném spuštění mám OPĚT stejné věci: točí se ventilátor, teplo, nefunguje Spotlight (ani z Cmd + Space ani z ikony vpravo nahoře v liště nabídek), výkon systému minimálně na - 70 %. Docela nepoužitelné.

accountsd a commerce jsou 2 procesy, na které je třeba se podívat! NA

AppleLover87

Původní plakát
26. srpna 2020
  • 28. září 2020
Iperzampem0 řekl: Jistě, ale mám teď uvíznout navždy?
Myslím tím, že 10.15.7 mělo také opravit problémy týkající se zabezpečení Macu. Co to sakra Apple! Jsem zvědavý na Big Sur, doufám, že nebude mít stejnou chybu (?) pro nás.
Doufám , že přinesou opravu pro 10.15.7 , to je důvod , proč už nemám rád aktualizace . Něco opraví a něco pokazí !

Sheller

26. června 2012
Toronto
  • 28. září 2020
Stejný problém zde na mém starém MBP 13' z poloviny roku 2012. Fanoušci se neustále točí. Když jsem se poprvé podíval na Activity Monitor, našel jsem proces nazvaný 'Accountsd', který využíval hodně CPU. Tohoto problému jsem se zbavil tak, že jsem vstoupil do své Keychain a smazal jsem některá stará přihlášení k Microsoftu (přečtěte si opravu na jiném fóru). To opravilo špičky CPU, ale stále existuje problém s ventilátorem. Nikdy jsem neměl tento nebo žádný problém 15.10.6.
reakce:Iperzampem0

Iperzampem0

25. září 2013
Benátky (Itálie)
  • 29. září 2020
Vlastně si myslím, že jsem na to našel řešení...

1) Musíte otevřít svou aplikaci Keychain na macOS a v podstatě nahradit (z Předvoleb na liště nabídek) své 'přihlašovací' a 'místní prvky' klíčenky, NEBO alespoň (mnohem bezpečnější možnost, pokud máte přihlašovací údaje/hesla uložená na iCloudu ), podívejte se na celý seznam uložených prvků a pokuste se porozumět tomu, jaké *staré/nepoužívané* účty máte a které můžete odstranit a které by mohly bránit tomu, aby se Mac automaticky snažil přidat do vašich internetových účtů. Poté restartujte.

2) Resetujte SMC vašeho Macu. Rychlé vyhledávání Google vám přinese přesná tlačítka, která je třeba při spuštění stisknout.

3) Nakonec také vymažte NVRAM vašeho Macu: vypněte Mac, připojte jej k napájecímu adaptéru, pokud ještě není, poté jej spusťte kliknutím na tlačítko napájení a rychle stiskněte (a držte stisknuté) tlačítka Cmd, Možnosti, P, R, dokud neuvidíte blikat obrazovku vašeho Macu a neuslyšíte spouštěcí zvuk při velmi vysoké hlasitosti (nevím, jestli to nejnovější Macy stále slyší). Hotovo!

Po tom všem mohu potvrdit, že už mi není nic divného. Oznámí vám to, pokud se to vrátí zpět, ale jsem si jistý, že to byly nějaké staré účty uložené v klíčence (víte, možná ty Google, které chtěl Mail za každou cenu přidat zpět), což způsobilo šílenství procesu 'accountsd'.

Mystic007

13. února 2014
  • 29. září 2020
Byl jsem natolik hloupý, že jsem po mnohonásobném zdržení aktualizátoru dnes přijal automatickou aktualizaci a můj 2019 iMac 27' je nyní na podivném místě. Safari 14 se stalo naprosto nepoužitelným. Dokonce i psaní enormně zaostává, vše ostatní se nejprve několik sekund otáčí, než se něco stane. Pak reflektor přestal fungovat a proces accoundsd mi už hodiny tlačí procesor na 300 %+ využití. Wtf se stalo? Nyní se budu muset ponořit do všech těchto navrhovaných řešení a doufat v to nejlepší. Apple by se měl stydět za to, že prosadil tak mizernou aktualizaci.
reakce:Iperzampem0 NA

AppleLover87

Původní plakát
26. srpna 2020
  • 29. září 2020
Mistic007 řekl: Byl jsem natolik hloupý, že jsem po mnohonásobném zdržení aktualizátoru dnes přijal automatickou aktualizaci a můj 2019 iMac 27' je nyní na podivném místě. Safari 14 se stalo naprosto nepoužitelným. Dokonce i psaní enormně zaostává, vše ostatní se nejprve několik sekund otáčí, než se něco stane. Pak reflektor přestal fungovat a proces accoundsd mi už hodiny tlačí procesor na 300 %+ využití. Wtf se stalo? Nyní se budu muset ponořit do všech těchto navrhovaných řešení a doufat v to nejlepší. Apple by se měl stydět za to, že prosadil tak mizernou aktualizaci.
Iperzampem0 řekl: Ve skutečnosti si myslím, že jsem našel řešení tohoto...

1) Musíte otevřít svou aplikaci Keychain na macOS a v podstatě nahradit (z Předvoleb na liště nabídek) své 'přihlašovací' a 'místní prvky' klíčenky, NEBO alespoň (mnohem bezpečnější možnost, pokud máte přihlašovací údaje/hesla uložená na iCloudu ), podívejte se na celý seznam uložených prvků a pokuste se porozumět tomu, jaké *staré/nepoužívané* účty máte a které můžete odstranit a které by mohly bránit tomu, aby se Mac automaticky snažil přidat do vašich internetových účtů. Poté restartujte.

2) Resetujte SMC vašeho Macu. Rychlé vyhledávání Google vám přinese přesná tlačítka, která je třeba při spuštění stisknout.

3) Nakonec také vymažte NVRAM vašeho Macu: vypněte Mac, připojte jej k napájecímu adaptéru, pokud ještě není, poté jej spusťte kliknutím na tlačítko napájení a rychle stiskněte (a držte stisknuté) tlačítka Cmd, Možnosti, P, R, dokud neuvidíte blikat obrazovku vašeho Macu a neuslyšíte spouštěcí zvuk při velmi vysoké hlasitosti (nevím, jestli to nejnovější Macy stále slyší). Hotovo!

Po tom všem mohu potvrdit, že už mi není nic divného. Oznámí vám to, pokud se to vrátí zpět, ale jsem si jistý, že to byly nějaké staré účty uložené v klíčence (víte, možná ty Google, které chtěl Mail za každou cenu přidat zpět), což způsobilo šílenství procesu 'accountsd'.
Musí vydat opravu! Příliš mnoho hokuspoků.

Iperzampem0

25. září 2013
Benátky (Itálie)
  • 29. září 2020
Souhlasím s @AppleLover87, ale pokud nic neuděláte, váš Mac je po této aktualizaci v podstatě k ničemu (alespoň můj).

Přemýšlel jsem o návratu zpět k 10.15.6, ale neměl jsem žádnou zálohu Time Machine NEBO aktualizaci na verzi Big Sur Public Beta, abych zjistil, jestli je to jinak. Než jsem objevil tyto „opravy“, ptal jsem se sám sebe, zda to nebyl kondenzátor na Macu, který již nedokázal uložit nastavení SMC (je to skutečně tak?) nebo dokonce můj SSD.

Nakonec jsem si ručně zazálohoval všechny soubory/složky (jak jsem vždy zvyklý) a poté jsem provedl instalaci 10.15.7 od nuly (měl jsem připravené i USB s nejnovějším instalátorem). Po 2. spuštění po instalaci jsem měl úplně stejný problém bez nainstalovaných aplikací třetích stran, jen jsem se přihlásil na můj iCloud účet, takže jsem si myslel, že je to něco jiného a že to „související s klíčenkou“ je moje nejlepší sázka na vyzkoušení (měl bych“ udělal jsem to PŘED vymazáním mého Macu...). NA

AppleLover87

Původní plakát
26. srpna 2020
  • 29. září 2020
Iperzampem0 řekl: Souhlasím s @AppleLover87, ale pokud nic neuděláte, váš Mac je po této aktualizaci v podstatě k ničemu (alespoň můj).

Přemýšlel jsem o návratu zpět k 10.15.6, ale neměl jsem žádnou zálohu Time Machine NEBO aktualizaci na verzi Big Sur Public Beta, abych zjistil, jestli je to jinak. Než jsem objevil tyto „opravy“, ptal jsem se sám sebe, zda to nebyl kondenzátor na Macu, který již nedokázal uložit nastavení SMC (je to skutečně tak?) nebo dokonce můj SSD.

Nakonec jsem si ručně zazálohoval všechny soubory/složky (jak jsem vždy zvyklý) a poté jsem provedl instalaci 10.15.7 od nuly (měl jsem připravené i USB s nejnovějším instalátorem). Po 2. spuštění po instalaci jsem měl úplně stejný problém bez nainstalovaných aplikací třetích stran, jen jsem se přihlásil na můj iCloud účet, takže jsem si myslel, že je to něco jiného a že to „související s klíčenkou“ je moje nejlepší sázka na vyzkoušení (měl bych“ udělal jsem to PŘED vymazáním mého Macu...).
Ano, je to ****, ale můžete si stáhnout verzi 10.15.6 s terminálem. Udělal jsem to a funguje to znovu skvěle! Zapomeňme na 15.7

Sheller

26. června 2012
Toronto
  • 29. září 2020
Po smazání většiny/všech záznamů společnosti Microsoft v mé klíčence se zdá, že se fanoušci vrátili k normálu. Kdysi jsem měl na svém počítači Office365, ale nedávno jsem ho smazal, takže možná to způsobilo problém s procesem „accountsd“. Myslím, že odstranění starších přihlašovacích údajů, které nejsou potřeba, může pomoci, jak je uvedeno výše od @Iperzampem0
reakce:Iperzampem0